Retouren & Defecten

Is een door ons geleverd artikel defect of bent u niet tevreden over een artikel, lees dan onderstaande instructies:
Let op: Voordat u een artikel naar ons retour stuurt meld eerst uw zending aan per email (zie onze contactgegevens), en wacht op een antwoord van onze klantenservice. Retourzendingen welke niet per email zijn aangemeld en geaccepteerd worden niet in behandeling genomen en gaan retour afzender!

Voorwaarden retourneren
Om je producten te retourneren moeten deze aan de volgende voorwaarden voldoen. Wanneer deze voorwaarden niet worden gehanteerd wordt je retour niet in behandeling genomen.

*-Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn.
*-Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.
*-De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
*-Het product bevindt zich in originele staat en fabrieksverpakking.
Kosten retourneren: De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor eigen rekening. Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we jou verder kunnen helpen.

1. Artikel defect / RMA
Als het artikel binnen de garantie termijn (alg.vw. artikel 10.3) defect gaat kunt het omruilen tegen een nieuw exemplaar, volg onderstaande instructies.
Stuur het defecte artikel naar onderstaand adres:
Reparatiespelcomputers RMA
Johanvanoldenbarneveldstraat 13 7204ka zutphen

Extra instructies (let op: bij het niet opvolgen van deze instructies zal uw retourzending niet in behandeling genomen worden!):
1) Vermeld in een begeleidend briefje (bij voorkeur geprint) uw naam en adresgegevens alsmede het bestel/factuurnummer. Of voeg de factuur of een kopie hiervan bij.
2) Vermeld kort en duidelijk wat het probleem is.
3) Stuur het complete artikel op, dus inclusief accessoires en verpakking.
4) Zorg voor een beschermende verpakking. Beschadigde onderdelen zullen niet behandeld worden.
5) Aub voldoende frankeren, ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
6) Vermeld uw eigen adres als afzender op de envelop of het pakket.
7) Verstuur dure onderdelen altijd aangetekend.
Reparatiespelcomputers kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor zoekgeraakte briefpost zendingen.
Let op: Bij onterechte retourzendingen (als het artikel tijdens het testen volgens specificatie correct werkt)
zijn wij genoodzaakt €10 onderzoekskosten plus de normale verzendkosten voor de retourzending te berekenen.

2. Artikel niet naar wens / verkeerd gekocht.
Als binnen 14 dagen na ontvangst het artikel niet naar wens werkt of als u het verkeerde artikel heeft gekocht kunt u het artikel inruilen en de betaling terug ontvangen, volg onderstaande instructies:
Stuur het in te ruilen artikel naar onderstaand adres:
Reparatiespelcomputers/rma
johanvanoldenbarneveldstraat 13 7204ka zutphen
Extra instructies (let op: bij het niet opvolgen van deze instructies zal uw retourzending niet in behandeling genomen worden!):
1) Vermeld uw naam en adresgegevens alsmede het bestel/factuurnummer. Of voeg de factuur of een kopie hiervan bij.
2) Vermeld indien mogelijk kort de reden van de retourzending.
3) Stuur het complete artikel op, dus inclusief accessoires en indien mogelijk in originele verpakking (belangrijk!).
4) Zorg voor een beschermende verpakking. Beschadigde onderdelen zullen niet behandeld worden.
5) Aub voldoende frankeren, ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
6) Vermeld uw eigen adres als afzender op de envelop of het pakket.
7) Verstuur dure onderdelen altijd aangetekend. Reparatiespelcomputers kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor zoekgeraakte briefpost zendingen.

Extra informatie over retourzendingen:

Veel van onze artikelen zijn zowel zichtbaar als onzichtbaar gemerkt.
Stuurt u een artikel terug wat niet bij ons gekocht is dan zullen wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen.
Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd. Wij proberen retourzendingen zo snel als mogelijk te beantwoorden.
U krijgt bericht per email zodra uw retourzending in behandeling is genomen.
Mocht u nog vragen hebben over onze garantie of retouren afhandeling neem dan contact met ons op.

Uitzonderingen
Niet alle producten en bestellingen kunnen worden geretourneerd. De volgende producten en bestellingen vallen niet onder de zichttermijn van 14 dagen.

Alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het 14 dagen herroepingsrecht.
*-Gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten welke niet standaard worden verkocht maar op aanvraag van jou zijn samengesteld en of besteld bij een van onze leveranciers.
*-Producten die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
*-Producten waarvan de originele fabrieksverpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
*-Producten welke niet volgens montage voorschriften zijn geïnstalleerd.