Reparatiespelcomputers.nl

Klachten Afhandeling Reparatiespelcomputers.

Heeft u een klacht over Reparatiespelcomputers.nl
Wij en onze werknemers zijn pas tevreden als jij als klant dat ook bent. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Wij vragen je de klacht indien mogelijk per email door te geven zodat het schriftelijk vastgelegd kan worden.

Wij zullen u klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens:

Reparatiespelcomputers.nl
Website : www.reparatiespelcomputers.nl
Email :info@reparatiespelcomputers.nl
Adres : J v Oldenbarneveldstraat 13 7204ka Zutphen
Telefoon / Whatsapp : nr 0618510339
KVK 53831349

Als u een klacht naar ons toestuurt willen wij u vragen rekening te houden met de volgende zaken:

Vermeld een order- of factuurnummer of voeg een kopie van u order of factuur bij.
Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen.
Indien mogelijk; een of meerdere foto’s van het gebrek als bijlage mee sturen.
Na ontvangst van uw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen een werkdag beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reparatiespelcomputers.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.